Waarom kiezen voor een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf?

Er zijn nogal wat aanbieders als het gaat om de aanleg van alarminstallaties, het opvolgen van alarmeringen en/of het bewaken van eigendommen of objecten. Hoe weet u dat u het juiste beveiligingsadvies heeft ontvangen en dat het beveiligingsbedrijf goede kwaliteit of diensten levert? 

Welke beveiliging er ook nodig is, een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf voorziet u van vakkundig advies en realiseert een correcte uitvoering van de gekozen beveiligingsoplossing. 

Kwaliteit via de vakman:
Als bewijs van vakbekwaamheid ontvangt u na oplevering van uw alarminstallatie een kwaliteitsdocument. Dan weet u dat het goed zit, want alleen een VEB Erkend Installateur kan dit document afgeven. Vraag hier dus om!

Eisen van verzekeraars:
Een verzekeraar kan extra beveiligingsmaatregelen eisen, alvorens een inboedel of de bedrijfsinventaris en goederen te willen verzekeren tegen diefstal en/of inbraak. Een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf kan u advies geven over een beveiligingsvraagstuk.  

Kwaliteitsinspectie:
De VEB controleert haar leden op kwaliteit. VEB Erkend Beveiligingsbedrijven krijgen jaarlijks een inspectie/kwaliteitsbegeleiding. 

Eén aanspreekpunt:
De VEB leden voorzien in een totaal beveiligingspakket met één aanspreekpunt: de vakman. Zo richt het VEB Erkende Installatiebedrijf zich op elektronische-, bouwkundige- en organisatorische maatregelen, alsmede op reactie c.q. opvolging, compartimentering en meeneembeperkende maatregelen. Daarnaast heeft de VEB voor de specialisten op het gebied van zowel elektronische- en bouwkundige beveiliging het  S.I.B. register geopend.