Waarom kiezen voor een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf?

Kies voor veiligheid via de vakman.
Er zijn nogal wat aanbieders als het gaat om bijvoorbeeld de aanleg van beveiligingsinstallaties, het opvolgen van alarmeringen en/of het bewaken van eigendommen. Hoe weet u dat u het juiste beveiligingsadvies heeft ontvangen en dat het beveiligingsbedrijf goede kwaliteit levert? 

Welke beveiliging er ook nodig is, een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf voorziet u van een vakkundig advies en realiseert een correcte uitvoering van de gekozen beveiligingsoplossing. 

Kwaliteitsgarantie:
Als bewijs van vakbekwaamheid ontvangt u na oplevering van uw beveiligingsinstallatie een VEB kwaliteitsgarantie. Dan weet u dat het goed zit, want alleen een VEB Erkend Installateur kan dit document afgeven. Vraag er altijd om!

Eisen van verzekeraars:
Een verzekeraar kan extra beveiligingsmaatregelen eisen, alvorens een inboedel of de bedrijfsinventaris en goederen te willen verzekeren tegen diefstal en/of inbraak. Een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf  kan u advies geven over elk beveiligingsvraagstuk.  

Kwaliteitsinspectie:
De VEB controleert haar leden op kwaliteit. Elk VEB Erkend Beveiligingsbedrijf krijgt jaarlijks een  inspectie/kwaliteitsbegeleiding. De resultaten van deze inspectie kunnen van invloed zijn op de VEB erkenning.

Eén aanspreekpunt:
De VEB voorziet in een totaal beveiligingspakket met één aanspreekpunt: de vakman. Zo richt het VEB Erkende Installatiebedrijf zich op elektronische-, bouwkundige- en organisatorische maatregelen, alsmede op reactie cq opvolging, compartimentering en meeneembeperkende maatregelen. Daarnaast heeft de VEB voor de specialisten op het gebied van elektronische- en bouwkundige beveiliging het  S.I.B. register geopend.  

Meldt het ons:
Bent u tevreden, of heeft u wellicht een klacht over een VEB Beveiligingsbedrijf? Raadpleeg dan onze klachten / complimenten pagina.  Heeft u een vraag die niet bij de veel gestelde vragen staat vermeld? Mail dan naar info@veb.nl