2017-06 Jubileum - opening 8 juni 2017

Wij hebben vele positieve reacties en felicitaties ontvangen. Deze maken de viering van het 30-jarige bestaan van onze vereniging en de officiële opening van ons prachtige nieuwe kantoor bijzonder geslaagd. En natuurlijk een speciaal woord van dank aan onze leden en partners die donderdag 8 juni met hun persoonlijke aanwezigheid hebben bijgedragen aan de feestelijke middag. Wij hebben vele mooie bloemstukken, planten, heerlijke wijn en andere geschenken in ontvangst mogen nemen.

Het feest was vooral bedoeld om elkaar in een gezellige ambiance onder het genot van heerlijke hapjes en drankjes te ontmoeten. Maar er was ook een serieuze noot. We keken terug op 30 jaar historie. Een historie die gekenmerkt werd door succes, maar soms ook door tegenwerking van verschillende partijen. Inmiddels telt de VEB zo'n 500 installateurs, 85 particuliere beveiligingsorganisaties, 13 particuliere alarmcentrales en 25 partners en zijn wij een belangrijke speler in de branche. De vereniging bestaat uit serieuze ondernemers die vierkant achter het effectieve en gewaardeerde kwaliteitsbeleid van de vereniging staan.

We gingen ook in op de plannen voor de nabije toekomst. De VEB organisatie is enorm geprofessionaliseerd en dat wordt binnenkort bekroond met een ISO 9001-certificering. Ook komt er een aangepaste website waarop de VEB zich vooral gaat uiten als een kwaliteit bevorderende organisatie. De dagelijkse praktijk van de beveiligingsondernemer blijft daarbij de leidraad vormen! Verder wordt het aantal trainingen uitgebreid en gaat de VEB samenwerking tussen leden bevorderen. Daardoor zullen klanten altijd op een totaaloplossing kunnen rekenen, van inbraakpreventie en detectie tot en met alarmopvolging.
Nogmaals mijn dank aan alle bestuursleden, leden en partners die de VEB de afgelopen 30 jaar hebben gemaakt tot de professionele organisatie die zij nu is geworden.

Namens het VEB bestuur