2017-02: Nominaties Beveiligingsbedrijf van het jaar 2017

Woerden, 3 Februari 2017

Acht bedrijven genomineerd voor VEB Beveiligingsbedrijf 2017

De Vereniging Erkende Beveiligingsbedrijven (VEB) heeft acht beveiligingsbedrijven genomineerd voor de titel ‘Beveiligingsbedrijf van het jaar 2017’.
Het gaat om vijf technische beveiligingsbedrijven en drie particuliere beveiligingsorganisaties. Uit beide categorieën wordt tijdens de Algemene Ledenvergadering op 23 maart een winnaar bekend gemaakt.

De VEB hecht er grote waarde aan dat haar leden aan strenge kwaliteitseisen voldoen. Hierbij gaat het om eisen aan de bedrijfsvoering en om eisen aan het geleverde werk. Dit wordt door onafhankelijke deskundigen geïnspecteerd. Verreweg de meeste bedrijven presteren uitstekend, maar soms lopen de inspecteurs tegen fraaie uitschieters aan. Deze komen dan in aanmerking om genomineerd te worden voor de titel VEB Beveiligingsbedrijf van het Jaar. De eisen van de VEB hebben vooral betrekking op kwaliteitsborging, vakkennis en integriteit. Zo wordt streng gelet op de wijze waarop bedrijven met gegevens van klanten omgaan. Ook aan het naleven van geldende kwaliteitsnormen wordt een grote waarde gehecht. Verder dienen medewerkers over de benodigde diploma’s te beschikken, evenals over een Verklaring van Betrouwbaarheid.

De volgende technische beveiligingsbedrijven zijn genomineerd:
- Buikema Techniek uit Emmeloord.
- Quinteq Security uit Hoogeveen.
- Larcoz uit Alphen aan den Rijn.
- Kerste Elektra & Beveiliging uit Harmelen.
- Cyberdiga uit Hoensbroek.

De volgende particuliere beveiligingsorganisaties zijn genomineerd:
- JMB Groep uit Almere.
- RED Security uit Roermond.
- Jong Beveiliging uit Medemblik.

Uit beide categorieën wordt één van de genomineerden Het Beveiligingsbedrijf van het Jaar. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de algemene ledenvergadering op 23 maart in het Van der Valk Hotel in Houten.

Als lid van de VEB bent u uiteraard van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Voor nadere informatie of aanmelding voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering, de feestelijke prijsuitreiking en het diner kunt u contact opnemen met het secretariaat van de VEB, via 0348 421251 of info@veb.nl.